Koliko god vremena učitelji provodili s djecom u školi i što god
radili da ih odgoje u duhu tolerancije, multikulturalnosti i
cjeloživotnog učenja, presudnu ulogu u razvijanju dječjih
vrijednosti ipak ima njihova obitelj.
Trebamo biti partneri, roditelji i učenici, te primjerom pokazati
što je timski rad i što nam on dobroga donosi. Za opstanak
odgojno-obrazovnog partnerstva od velike je važnosti susret.
Roditeljski sastanci su dobra prilika za dogovaranje zajedničkih
projekata, razmjenjivanje informacija, upoznavanje. Na
individualnim sastancima možete provjeriti napredovanje svog
djeteta. Za dobru suradnju s nama razrednicima pokušajte kad god je
to moguće poštovati naše radno vrijeme i dolaziti na informacije u
ono vrijeme koje smo za to odredili.
Kroz
timski rad možemo sudjelovati u organizaciji projekata, proslava,
humanitarnih akcija, zabava. Skrbimo o izgledu i opremljenosti škole
u kojoj boravi vaše dijete. Omalovažavamo li mi školu i pokazujemo
li otvoreno negodovanje prema suradnji s učiteljima, isto će činiti
i naša djeca.
Poticajne riječi roditelja su kao prekidači za svjetlo. Dati djetetu poticaj u
pravom životnom trenutku je kao upaliti svjetlo u sobi prepunoj
mogućnosti.
Gary Smalley